A napi jófej: Ágica
tegnap este rucsi, barbi és ófi társaságában ági is a szántó lépcsőjén ült, pont olyan röhögős-spicces állapotban, ami nagyon jól áll neki. szóval jól lehetett rajta nevetni, és még akkor sem haragudott meg, mikor véletlenül eltörtem a poharát. bizony, így viselkedik egy jófej!

A napi féreg: Vanyus
a napokban sajnos vanyával nagyon elszaladt a ló. tegnapra már azt hitte, ő is olthat engem, ő is beszólhat nekem, sőt, attól sem riadt vissza, hogy kezet emeljen rám! beszélnem kell gergővel, mert vanya tegnap egy féreg volt!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://jofejfereg.blog.hu/api/trackback/id/tr341375384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiflee 2009.09.18. 12:35:28

csütörtökön tök másnaposok voltunk és alig beszéltünk (szerencsére).

-Ágica- 2009.09.22. 21:17:11

Persze, hogy jófej voltam, azt hittem Ófi törte el a poharam!
süti beállítások módosítása