Noked-Lee 2011.02.11. 16:03

Na végre.

elhanyagoltam a blogot, nagyon sajnálom, stb stb.

Jófejek voltak:

Milán és Boda
a 3 regensburgiból kettő megmentette a becsületét, és az előzetes várakozásokkal szemben csak ledugta a képét/az ORRÁT pécsre, mi több, mindkettőjükkel beszélgettem egy jót, már amire emlékszem. köszönjük (s)rácok, hiányoztok! (vanya nem)

Szasszer
szasszer a rucsi-sanyi párossal ellentétben (rájuk is kitérek majd kissé lennebb) eljött szenesbe, és bár nem emlékezett onnan semmire, aligha bánta meg. és még dartsozni is meghívott.

Sanyi
egy másik este viszont sándorom volt az aktívabb, eleve rácvárosig jött ki értem, majd a projekt érdekében buszra szállt, és szenesben meghívott két kamikázéra. ja, és bejött neki a parov stelar no meg az ELEKTROSZVING!

Kamen
ezen úriember még szilveszter este volt jófejm, ami ugyan már nem tartozna ide, de mindenképp meg akartam neki köszönni, hogy aznap este 3 feles vodkát tett le elém az asztalra, fogadás céljából. én már akkor nyertem vele.

Fater
a szekszárdi ivászatot szerencsére ő is megtámogatta, mivel megnézte, maradt-e még valami pálinka. nagy meglepetésemre volt elfekvőben egy kevés, így fél literrel bespájzoltam belőle, így occsóból jöttem ki.

Barbi
életem harmatos virágszála ezúttal azzal érdemelte ki a megtisztelő címet, hogy ezúttal (is) ő intézte a teljes órafelvételemet a kód-bogarászástól az etr-ig, sőt a segélykérő ímélekig. danke!

Én
végezetül én is szörnyen jófej voltam. egy vasárnapi pizzából ugyanis már csak néhány szelet maradt, így mutkó mondta, hogy felcsomagol nekünk 2-2t esztájjal. de mivel azzal egyikünk sincs előrrébb, így nagylelkűen lemondtam a részemről. szuper testvér vagyok, nincs mese.

Férgek voltak:

Ágic (duplaféreg)
ágic durván crackfüggő lehet, vagy nemtom, de időnként szabályos dührohamokat kap, melyeket rendszeresen rajtam él ki. papuccsal üt-vág, rámtapos, megrúgdos... szörnyű. a másik pedig, amiért féreg címet kap, az az, hogy a folt, amit tollal ejtett a nadrágomon, több mosás után se jött ki! féreg ágic.

Dzsutti
természetesen mind örülünk dzsu kapcsolatának jocóval (annak ellenére, hogy Ő SZEMÉLYESEN TÖRÖLTE EL A PENT!), de ki kell mondani azt, amit sosem hittünk volna: dzsutti bizony pina lett azóta! mindenképp felterjesztem tiszteletbeli golden pussy címre.

Vanya
már ismeretes, hogy miluval és bodcival ellentétben ő képtelen volt arra, hogy egy estét a pécsi barátaival töltsön, inkább otthon punnyadt búcson. azokkal a "barátaival", akiknek létezésében egyre kevésbé vagyok biztos.

Rucsi és Sanyi
már nem emlékszem, melyik héten történt az eset, de tény, hogy a két úriember valahogy eltüntette (vélhetően tekintélyt parancsoló) falloszát, és pinát növesztett a helyére. szokásos hangulatban való alapozás után amolyan öregesen hazamentek, ahelyett, hogy az (ingyenes) szenes zenéjét, füstszagát és könnyűvérű lányait élvezték volna. minősíthetetlen.

A bejegyzés trackback címe:

https://jofejfereg.blog.hu/api/trackback/id/tr742654205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ágica- 2011.02.11. 19:30:11

Ne má vejsz! Ezért kaptam már féregcímet. Négyet pedig nem ér meg. Erőltesd meg magad kicsit jobban. Időd volt rá, okot meg bőven találhatnál még a féregségre.

esztáj 2011.02.11. 21:30:29

komolyan? ilyen semmilyen vagyok? valahova suvasszál már be! :)

Noked-Lee 2011.02.11. 23:02:28

ágic: akkor azért kaptál féreg címet, mert aznap este ronda lett a nadrágom. a másodikat azért kapod, mert ÖRÖKRE olyan lett. táj, te meg ilyen halovány voltál, evvan.

-Ágica- 2011.03.08. 10:54:41

jaj má vejsz!!!! Mikor leszek végre főféreg? kapd össze magad, diadalra vágyom!
süti beállítások módosítása