A napi jófej: Robi (szinttárs)
ő egy friss ismerős (frissmerős, höhö), tán nem is tudja, milyen szerencsés, hogy ilyen rövid idő után őt választottam jófejnek. de megérdemli, mert gyönyörű zászlót készített nekünk szintvetélkedőre, és benne volt minden minden hülyeségben. jófej volt, na.

A napi jófej: Zoli
a férgek és jófejek blog történetében eddig példátlan, hogy egy nap két jófejet hírdessek, de ma egyszerűen muszáj volt. zoli ugyanis részt vett a vetélkedőkben, itta a koccintóst, itta koccintós pálinkát, és az est zárásaként belekiabált a vécécsészébe. lássátok feleim, ilyen a jófej zoli!

A napi féreg: Cigány
mert nem hozta le a kontrollerét ez az undorító, putrilakó, szarevő, fehér embert késelő, gátlástalanul büdös orrfacsaró féreg!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://jofejfereg.blog.hu/api/trackback/id/tr881382924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jamal_Fraser 2009.09.16. 00:23:47

bmeg én még mindig nem tudom feldolgozni, hogy nem hozta el. Gettó renyó.

Jamal_Fraser 2009.09.16. 00:28:23

Mondjuk zoli jófejségére 10-11 es szorzót adtam volna...

Nemtudom észrevette-e Nokedlee Úr, de én vagyok a vezér kommenter! A blog olvasóinak VÉLEMÉNYFORMÁLÓ vezére!

Noked-Lee 2009.09.17. 23:34:56

ahelyett, hogy elmennél dógozni.
süti beállítások módosítása