A napi jófej: Dzsutti
úgy gondolom, nincs olyan, aki vitatná eme győzelem jogosságát. dzsutti remek csékáként viselkedett végig, beengedett vagy 10 részeg idiótát az albérletébe, fáradhatatlanul próbálta fejünkbe verni a koreográfiát, és nem utolsósorban győzelemre vezette a cscapatunkat. köszönet érte, jófej dzsutti!

A napi féreg: Ágica

dzsuttival ellentétben ágica kiállhatatlanul viselkedett velem. egész nap oly bájos voltam vele, hogy még meg is jegyezte, hogy én vagyok az egyetlen jófej a környéken, aztán mégis 200 decibellel ordított le, ha mondjuk hozzáértem a borához. nem szép tőled, ágica!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://jofejfereg.blog.hu/api/trackback/id/tr741437141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dzsutti 2009.10.08. 20:00:52

köszönöm, köszönöm:D egész tehetségesek voltatok:D

Jamal_Fraser 2009.10.08. 23:58:25

győzelemre vezet minket majd a dzsutikereszt...

Ja, meg nekem is külön szólnom kellett Áginak, hogy legyen már jobb fej, igazad van kozsó!

-Ágica- 2009.10.09. 09:55:24

Tudom milyen nehezen találod meg a napi férget, ezért szívesen máskor is! Azért a miheztartás végett: BÁJOSAN BEKAPHATOD!
süti beállítások módosítása