A napi jófej: Én
mivel egy alkalommal már féreg is voltam, így senki nem mondhatja, hogy elfogult lennék, mindössze arról van szó, hogy tegnap toronymagasan vertem a mezőnyt. elmentem focizni mindenkihez volt egy-egy jó szavam, és a teljes barbi-albérletnek vettem valami ajándékot. nem, én sem értem, mi volt velem.

A napi féreg: Vanya
ez a ki pontyszájú ugyanis nem jött focizni, ígéretét megszegva pedig nem töltötte fel a szakosztály jegyzőkönyvét blogra, és még azt is tagadta, hogy lógna 3 sörrel. tuti az ezrest is le fogja tagadni. arról nem is beszélve, hogy a telefonbeszélgetésünk 1 perc 2 másodpercig tartott. grrrr, a féreg.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://jofejfereg.blog.hu/api/trackback/id/tr981539755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása