A napi jófej: Rudi
bizony, újra rudi. mert más talán 10 percen belül kidobott volna a lakásból az ébredés után, de rudi nem. mi több, még reggelivel is megkínált, és együtt megnéztük az agyatlan apartman című filmremeket. látjátok, ilyen egy jófej!

A napi féreg: Ágic
este ugyanis lejött, hogy menjek el vele kocsmázni. ezzel nincs is semmi baj persze, de visszautasító válaszom után rögtön punnyadéknak, bénának nevezett, amit nem tolerálok. de hogy megússzam a következő hisztit, amit ezért kapok: mondtam már ági, milyen csinos vagy abban a fekete kabátban? igazán bájos.
 

3 komment

Címkék: rudi ágica

A bejegyzés trackback címe:

https://jofejfereg.blog.hu/api/trackback/id/tr111554625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ágica- 2009.11.27. 18:40:27

És én még azt hittem jófej leszek, amiért megehetted az utolsó szem szotyit!

Noked-Lee 2009.11.27. 19:44:51

úgy érted: az utolsó szem szotyim?

-Ágica- 2009.11.28. 17:22:29

Azt hittem barátok között nincs olyan, hogy valakié. Ha meg nem vagyunk barátok, amit nekem adtál, az az enyém. Te nekem adtad, csak én leejtettem, és te megetted a földről.
süti beállítások módosítása