A napi jófej: Barbi
a nap legjobb üzletét kötöttem vele ugyanis (ami ha ennyi részvényed van a dow jones-on, akkor elég nagy szó). egy adag karácsonyi töltött káőposztáért cserébe kaptam ugyanis egy kis bolognait, mézes mustáros csirkét, és egy nagy adag édes-savanyú csirkemellet. vagyis barbi vagy balek volt, hogy sokkal inkább jófej.

A napi féreg: Szasszer
estefelé ugyanis át kartam nézni hozzá. hogy megbeszéljük, milyen beteg volt a tegnap este hogy fifázzunk egyet, ilyesmi. ráadásul még egy tonna sörösdobozt is hoztam, erre mi fogad? sötét ablakok, és félrerakott kaputelefon. gondolkodtam, hogy zörögjek-e az ablakon, de gondoltam nem ébresztem fel. mert úgyebár én jófej vagyok, csak szőki féreg.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://jofejfereg.blog.hu/api/trackback/id/tr781639393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása