A napi jófej: Pankó
a tegnapi 'special guest'-tel kisrókusban találkoztam hosszú hetek (hónapok?) után, és mint mindig, most is megmelengette szívemet. tudom, hogy egy kibaszott ponty (vagy a ponty egy kibaszott pankovics?), de mégis ő a legnagyobb weisz-fan, így hát egy napi jófej címet mindenképp megérdemel ebben a félévben.

A napi féreg: Tarpál
nem elég, hogy egy hétig ül a pénzemen, közben feltűnően hallgat róla (nyílván azt várta, hogy majd elfelejtem), de még el is várja, hogy hálás legyek érte! meg miatta elbuktam az év első csocsóját. oké, nívós ellenfelekkel játszottunk, de akkor is. féreg tarpál (na végre, mi?).

A bejegyzés trackback címe:

https://jofejfereg.blog.hu/api/trackback/id/tr61648613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lt. Aldo Raine (törölt) · http://egyetemvaros.blog.hu 2010.01.05. 20:41:17

Féregweisz! Szerinted ki szólt a Pankónak a sparban hogy jöjjön a kisrókusba?

De sebaj, végre megvan az első és remélem nem utolsó féregségem :)

Jamal_Fraser 2010.01.05. 20:58:57

Látod Lacikám, ilyen a helyes hozzáállás, ezt már szeretem!

Mellesleg énis találkoztam Pankóval, és fel is melegítette a didergős napomat, olyan különleges élmény volt, hmmm....
süti beállítások módosítása