A napi jófej: Róka
este ugyanis még mindig a fáradtsággal és másnappal küzdöttem, mikor átkopogott, és áthívott magához csézni. kissé vonakodva (vona?) át is mentem, és nem bántam meg. hullottak a céték és terrorok, repültek a heccsatok, és az életkedv is visszatért belém.

A napi féreg: Xavér
na mármost ez nem egy személy, hanem az étterem. nagy várakozásokkal mentem oda ugyanis, valahogy eddig még sosem kajáltam itt. és hiába volt önkiszolgáló, az a minimális kiszolgálás még így is flegma és unott volt. ja, a kaja meg hideg. és nem elég olcsó ahhoz, hogy ez megengedhető legyen.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jofejfereg.blog.hu/api/trackback/id/tr871735260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása