A napi jófej: Barbi
csinált nekem rántottát, töltött le filmet, meg még meg is masszírozott. ez már magában több jófejség, mint amennyit féreg szőkitől több mint 10 év alatt kaptam.

A napi féreg: Én
nemtom, egész nap untattam magamat. szörnyen lusta nap volt, az biztos, de ez akkor sem mentség. egész nap csak fetrengtem, döglődtem, de most valahogy untm magam közben. vasszigorom tehát reám is lesújt: féreg voltam, bevallom.
 

2 komment

Címkék: én barbi

A bejegyzés trackback címe:

https://jofejfereg.blog.hu/api/trackback/id/tr241737866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jamal_Fraser 2010.02.08. 15:50:04

@-Ágica-: egyre szimpatikusabb ez az Ágica :)

Noked-Lee 2010.02.08. 17:24:35

@Jamal_Fraser: miről beszélsz? nem kommentelt ide semmilyen ágica.
süti beállítások módosítása