A napi jófej: Én
ugyanis nemcsak tettlegesség nélkül tűrtem féreg rucska pofázását, de még az elszontyolódott "beteg" barátnőmet is megleptem egy buci maci magazinnal.

A napi féreg: Rucsi
kedden durván 10 órát töltöttem rucsi társaságában, és az egész napomban az volt még a legjobb, amikor a kamionok olyan hangosan mentek, hogy nem hallottam ennek a pokolfajzatnak a poénjait vagy épp éneklését. burn, féreg rucska, burn!

A bejegyzés trackback címe:

https://jofejfereg.blog.hu/api/trackback/id/tr161880473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása