A napi jófej: Milu
ugyanis nem csakhogy msn-en küldött tételeket, de este még át is jött csak azért, hogy a kinyomtatottakat is áthozta személyesen, pedig erre nem is kértem. ráadásul átadta őket, és már indult is haza, szóval gondoltam megérdemel egy jófej címet....

A napi féreg: Milu
... mert ekkor még nem tudtam, hogy ugyanazokat a tételeket adja, amik nem csak, hogy megvannak gépen, de ráadásul használhatatlanok is. ki vagyok segítve, féreg milu!

A napi féreg: Boda

undorító dagadék. egyszer még jófejnek is választottam, mert hogy pendrive-on hozott tételeket. hiszen akkor még nem tudtam, hogy minden egyes tétel szar. SZAR! 55 ezer karakter hosszú regények egy 4-5 oldalas összefoglaló helyett. féreg boda, de megrúgdosnálak.

2 komment

Címkék: boda miluka

A bejegyzés trackback címe:

https://jofejfereg.blog.hu/api/trackback/id/tr802016354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jamal_Fraser 2010.05.19. 21:31:09

ja, de csütörtökről hétfőig 3 napot azért elsunnyogtál!

Noked-Lee 2010.05.19. 22:33:58

@Jamal_Fraser: jóvammá, nehéz egy ilyen blogot írni. a tömbösített posztokat meg már unom. de most 7584787321. alkalommal is megígérem: ezentúl rendszeresen fogok blogolni.
süti beállítások módosítása