A napi jófej: Szasszer
mégiscsak ő az egyetlen, aki nem tökéletesen használhatatlan (magyarán mondva: SZAR!) tételeket gyárt. valamint azt se felejtsük el, hogy levette a vállamról a fos tételeket, és most helyettem szenved hahn istván: istenek és népek c. remekével. hehe. de azért jófej.

A napi féreg: Barbi
bocsi édes, ez van. barbi ugyanis már nem először játsza el azt a műsort, ami nekem különösen szálka a szememben. bizonyára ismerős a szitu: 20 perces siránkozások, hogy "semmit se tudok", "tuti meg fog buktatni", "esélytelen", majd a felszabadult hagú telefon, hogy "héj, képzeld, négyest kaptam". ez tolerálhatatlan, így sokadszorra meg pláne.

A bejegyzés trackback címe:

https://jofejfereg.blog.hu/api/trackback/id/tr62017472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jamal_Fraser 2010.05.20. 11:00:55

ja, főleg, h még tételt se gyártottam.

Noked-Lee 2010.05.20. 15:39:16

@Jamal_Fraser: jóvan bazmeg, de amit eddig láttam belőle az nem szar. nem SZAR!

A csodálatos Óz 2010.05.20. 22:35:09

Csak az előzőekhez, bocs a tételekért, nem tudtam milyenek én sem tanultam belőlük! nekem is csak úgy adták! ja és hajrá Videoton!

Luusta 2010.05.21. 10:03:53

a síromoooooooooooooooooon
Videtoooooooooooooooooooon
höh-hö-höhöh
süti beállítások módosítása