A napi jófej: Gergő
mármint a vanya gergője. A épületben találkoztam vele, és meg kell mondanom, hogy most kiemelkedően szép volt. a laza borosta befigyelt, és ezt egy fekete halszálkás inggel toldotta meg, szóval feldobta a napomat. ja, és kaptam tőle egy névjegykártyát is.

A napi féreg: az Idegennyelvi Lektorátus
mert ezredszerre is képesek bekérni a nyelvvizsgabizonyítványt, és úgy tűnik, már életem végéig bizonygatnom kell, hogy "igen, én tényleg vizsgáztam németből 2005-ben, és igen, tényleg sikerült". tartsátok meg a bizonyítványt, leszarom, csak ne ugráltassatok már folyton!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://jofejfereg.blog.hu/api/trackback/id/tr152043027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása