így van, pikk-pakk, hip-hop, sitty-sutty elrepült ez a félév is, így ideje kihírdetnem az elmúlt bő egy hét jófejeit és férgeit. ezek után a verseny lezárul ugyan, de ez közel sem jelenti azt, hogy holnaptól már nem lenne értelme jófejnek lenni! mert bár a blog nyáron szünetel, a nyár jófeje és a nyár férge 3 strigulát kap, amik majd az őszi félévbe számítanak bele! a 2. helyezettek 2-t, a harmadikok egyet kapnak.
no de lássuk az utolsó győzteseket:

Jófejek voltak:

Esztáj x2: 
esztáj jó hajrázóként beleerősített a végére: limonádét csinált nekem, csilisbabot főzött, turkál egy eredeti man. united mezt, hozott pénzt, adott kölcsön majonézET, és még sorolhatnám

Menyhárt Tamás:
hát azt még nem árulom el, hogy miért volt jófej, de beszámolok róla hamarosan szakosztályblogon.

Cigány:
talán cigusra mégiscsak hatással van a fehér kultúra fölénye, ugyanis mostanában egész normálisan viselkedik. már alig volt ciki, mikor vele ballagtam hazáig. bár azért a tárcámra még mindig figyelnem kell.

Geri:

mert hazajött németországból végre. és ittunk vodkát is ennek örömére. de sajnos nem tudom, ki fizette, szóval biztos ami biztos behúzom jófejnek.

Ors:
egyrészt értékelnem kell, hogy végre újra visszatért a vodka és a szenes által beragyogott éjszakába, másrészt újabb remek ajándékot kaptam tőle: egy ZION (majdnem cion!) kitűzőt!

Férgek voltak:


Vanya x2:

vanyának ismét sikerült egy este alatt dupláznia, és összeszednie egy duplaféreg címet. értem én (lófaszt értem), ha időnként a hölgytársaság jobban esik, ha mi csak ocsmány bodát és spar fröccsöt tudunk felmutatni, de a telefont akkor is fel kell venni! és nem a háttérben cincogni te medvecukormacskaegérember!

Ágic:
ágic már legalább egy hónapja kérte (mit kérte, esengett érte!), hogy hadd takarítson ki. én mondtam nyugodtan, nekem aztán nincs ellenemre. azonban mikor konkrét időpontot kellett volna megbeszélni, akkor mindig "közbejött valami", szóval a szobám most is ugyanolyan gány, mint volt. köszi, ágic.

Miluka:
többször is kiütött ki nevet a végén? -ben. pedig ártottam én neki? esetleg hajtottam direkt arra, hogy csak őt üssem ki? naugye! meg hát különben is hozta a szokásos miluságait. de hát milu már csak ilyen. féreg.

Rucsi:
nem tudom, kell ezt magyarázni?

Szasszer:
naja, szasszer azért csak kitalált valamit, hogy ne kelljen végigbuliznia a 3 napot. ráadásul most járkálhatunk fel hozzá ebben a dög kánikulában. légtüdő, persze. pf, féreg szasszer.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://jofejfereg.blog.hu/api/trackback/id/tr292073933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A csodálatos Óz 2010.06.16. 01:17:38

ha a Szasszer belefért akkor bele kell hogy férjenek a szerbek, olaszok, franciák, portugálok legalább, de van még pár szégyenteljes "nemzet"!!!
süti beállítások módosítása