A napi jófej: Tomi
volt szobatársamat már több, mint egy éve nem láttam, így nagyon megörültem, mikor megpillantottam szenesben ezt a verebet. annál (anál?) is inkább, mivel ez alatt az egy év alatt nem kevesebb mint 25 kilót szedett magára, így az én hízásom valósággal eltörpült mellette.

A napi féreg: Boda

bodci azonban így is megemlítette párszor a plusz kilókat, mert kéremszépen ő már lefogyott. emellett megemlítette, hogy engem mindenki utál, és még egy rohadt vidi indulót se volt hajlandó elénekelni velem. mintha direkt a címvédésre hajtana.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://jofejfereg.blog.hu/api/trackback/id/tr102302150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jamal_Fraser 2010.09.21. 04:29:33

hehe, csak nem népszerűtlen lettél, vilma?

etele724 2010.09.24. 21:57:26

Tomit tömi az asszony, hehe
süti beállítások módosítása