A napi jófej: Attila
szeretem, imádom, ha felhajtom a gallérját, úgy hagyja, és tudom, hogy számíthatok rá. nekem ennél több nem kell, és neki sem kell több ahhoz, hogy szerezzen egy jófej díjat.

A napi féreg (triplaféreg): Rucsi
látszólag egy aprósággal érdemelte ki rucsi ezt a megalázó háromszoros féreg címet. nem engedte ugyanis, hogy nála aludjak az este. hiába mondtam, hogy jó lesz nekem a fürdőszobapadló, vagy a konyha linóleuma, azt mondta, inkább hazakísér, minthogy nála aludjak. persze kurvára nem kísért haza. nagyvonalúan szemet hunyt a 2008as szilveszter felett, mikoris befogadtam szobámba, ágyamba fektettem, ahol röpke 5 perc alatt leköpte a falat, majd összerúgdosta, valamint megzavarta szobatársamat egy suna megfektetésében. de úgy tűnik nagyon sikeres volt szasza kampánya, és a többség már tényleg úgy tekint rám, mint valami pestisre. a weisz beleiszik a piádba, megeszi a kajádat, fujj. bár nem tudom, mikor történt ilyesmi legutóbb.
biztos én vagyok a hülye, de mikor nekem tanították a barátság fogalmát, akkor az azt jelentette, hogy akkor is a barátom, mikor szívességet kell tennem neki. én speciel nem nagyon tudok elképzelni olyan helyzett, hogy megtagadjam valamelyikőtöktől a szállást. de ahogy végiggondoltam, ezt a gesztust a szakosztályból 3 embertől várhatnám el, a többi simán kibaszna, mint macskát szarni. ami rendben is van, csak akkor hagyjatok békén, és ne hívjatok barátotoknak, mert ezzel a fogalmat alacsonyítjátok le.

A bejegyzés trackback címe:

https://jofejfereg.blog.hu/api/trackback/id/tr832435196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása