A napi jófej: Róka
rókától kissé szokatlannak tűnik ez a pozíció, de be kell valljam, most rászolgált. negédes hangon hívott fel, átjött csézni (kétszer is), és egyszer sem elevenítette fel azt a fiktív momentumot, mikoris "könyörtelenül fejbeszedeeeett" tán csak annak volt köszönhető, hogy rég láttuk egymást, de róka mai jófejsége mindenképp kellemes meglepetést jelentett!

A napi féreg: Szasszer
"nem, most ne gyere, megyünk spárba, aztán meg egész este left4dead parti, nem jöhetsz fifázni" -ez a mondat tökéletesen mutatja szaszinnyák mai féregségét, aki a mai teljesítményével vezeti a féregségi versenyt.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://jofejfereg.blog.hu/api/trackback/id/tr841389689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jamal_Fraser 2009.09.18. 01:24:55

nah végre, már kezdett idegesíteni, hogy nem én vagyok az első a féregben. szekszárdon is igyekszem majd belehúzni!

Mäjer 2009.09.19. 11:30:04

Ez életem műve! Köszönöm Weisz! Egyébként szándékosan nem emlegettem fel... :D

Jamal_Fraser 2009.09.20. 16:17:39

a WEISZ értékelésében napifjófejnek lenni, hát...khm... finoman szólva is kétes dicsőség...

Noked-Lee 2009.09.20. 23:26:48

jajj szasszer, csak nem irígykedsz?

Jamal_Fraser 2009.09.21. 14:50:53

téged senki sem kérdezett Féreg Weisz!

Noked-Lee 2009.09.21. 16:10:40

bocs, de te nem minősíthetsz engem féregnek, tekintve, hogy a kifejezést levédettem. indíts egy patkány blogot, és titulálj annak.

Jamal_Fraser 2009.09.22. 19:59:44

nem is hülyeség... bár elég monoton lenne, csak te és milu...
süti beállítások módosítása