A napi jófej: Esztáj
ó, igen. már megint a kaja. talán jogos a kritika, hogy kajával és sörrel túl könnyű kiérdemelni a nap jófeje címet, de ez a fogás egész biztosan joggal kapja. rakott bolognai tészta. az ízek harmóniája, a hús omlóssága, a fél centi vastag aranybarna sajt a tetején.... hát ha ez nem érdemel jófejséget, akkor semmi.

A napi féreg: Boda
ha neki lenne ilyen blogja, akkor valószínűleg ő meg engem nevezne meg féregnek, a különbség annyi, hogy én joggal mondom őt annak. hangiban már pattogott, hogy nem mentem vele inni (megjegyzem, a szakosztályból vagy a szakról még van pár ilyen), aztán este még biztos ami biztos írt egy sms-t, hogy buzi vagyok. mármint hogy én. lövésem nincs, miért rajtam csattant az ostor, csak azt tudom, hogy féreg voltál, boda!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://jofejfereg.blog.hu/api/trackback/id/tr671449424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jamal_Fraser 2009.10.14. 16:56:50

esztáj is komoly versenyző. féreg esztáj.

Wájsz 2009.10.17. 20:49:18

napi féregben úgyis te nyersz szasza, ezt hagyd meg nekem! szercsi :)
süti beállítások módosítása