mint azt bizonyára észrevettétek, az elmúlt héten nem nagyon született új poszt, hát ennek több oka is volt. a legfőbb ilyen ok, hogy az elmúlt hetemet nagyrészt kórházban töltöttem, hogy lélekben támogassam szasszert, akin péniszcsökkentő műtétet hajtottak végre. de persze a bejegyzések elmaradásának okai voltak továbbá a bokros teendők, vizsgák, lustaság, nethiány a koleszban, satöbbi. ígérem, törekedni fogok rá, hogy többször ilyen ne legyen. de így aztán most egy megaposztba (imádom ezt a szót) próbálok belesűríteni minél több férget és jófejet, természetesen a teljesség igénye nélkül. kommentben pedig tessék jelezni, ha valaki kimaradtnak érzi magát.

Jófejek:
Ágic
szerdán ugyanis igen erős lelki támogatást nyújtott, ami nélkül aligha vettem volna a bátorságot, hogy bemenjek az öreg szekszárdgyűlölőhöz könyörögni. de bementem, és a találka messze felülmúlta várakozásaimat, amiért hálával tartozom neked ágic!

Szasszer

tegnap ugyanis teljesen készségesen nyitott ajtót (két alkalommal is, és még azt se kellett hazudnom, hogy pizzafutár vagyok), hagyott fifázni, és ha jól rémlik, egyszer se szólított rózsinak.

Barbi
ugyanis kaptam tőle egy focilabdát karácsonyra. no de nem akármilyen focilabdát. unitedeset. no de nem akármilyen unitedes focilabdát. hanem olyat, mely a 2008-as BL döntő tiszteletére készült. no de nem akármilyen BL-döntő tiszteletére készült unitedes focilabdát. hanem olyat, amin a játékosok aláírása is szerepel. váú, mi?

Attila
lehozta ugyanis az új laptopját pécsre, rajta pedig a... >dobpergés< ...call of duty 4-gyel. ráadásul segített beállítani, hogy a rumadai legyen az új csengőhangom (ja igen, bocs, ha ezentúl csak a sokadik csörgés után veszem fel a telefont). csak tudnám, hogy kell megcsinálni a csernobilos rész végét.

Férgek:.
Róka
na, ő pont ágic ellentéte volt szerdán. le se jött, csak este, kiadta az ukázt, hogy zsírozzam le, mindezt az empátia legkisebb jele nélkül. no de mire is számítok tőle, nem? igaz, este már különösen kedves és készséges volt, de megacéloztam a szívem: a délutánnal együtt ez féregség.

Rucska
na ő csütörtökön alakított nagyot: folyton sírt a szája; nem akarok forraltborozni, milyen disznóólban laksz weisz, álmos vagyok, nem megyek hangiba, satöbbi. no-man féreg.

A gépem

vasárnap undorítóan viselkedett. folyton fagyott, dög lassú volt, szarakodott a net, ráadásul a zseniális mount&blade sem futott rajta, ami minden más gépen fennakadás nélkül megy. szóval megmondom neked szemtől szemben: féreg voltál, compaq!

Jásku

addig ugyan jófej volt, hogy gondozta az erepemet, mikor kértem. de másnap is gondozta, ezért akaratom ellenére leüttöttem magam, ráadásul most talán ahhoz is kevés lesz a wellnesem, hogy harcoljak a szar hamburgertabálók ellen, hiszen az irániak egy kínai gyarmatát elfoglalták az amcsik, és most lövésem nincs, hogy jutok haza, hogy védjem a magyar vasbányákat kínában. (aki nem érti, miről van szó, regisztráljon itt, és üsse a románokat)

Esztáj

az érdekes ebben a féregségben az, hogy esztáj pont azzal érdemelte ki, hogy egész nap nem láttam, hiába kerestem 3 alkalommal is  pedig jön négy rugóval, ami jól jött volna a karácsonyi sopping körúton.

H. Peti
beszólt szőkinek, hogy egy férfi legalább alapszinten tudjon billiárdozni. nincs igaza, ráadásul a kedvenc tarkónlövőmnek szólt oda, így ezt egy napi féreg díjjal honorálom.

Lucza
hangulatba érve ugyanis én repeső szívvel kezeltem le vele, mire egy finnyás kézfogás lett a reakciója. bezzeg mikor szasszer lépett oda hozzá, akkor kitárt karral, mosolyogva köszöntötte. ejnye tivadar, ez azért féregség.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://jofejfereg.blog.hu/api/trackback/id/tr901614001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jamal_Fraser 2009.12.21. 19:41:48

jófej lucza, féreg peti. ez a hét mérlege.

Noked-Lee 2009.12.21. 20:35:30

nemnem, lucza féreg. biztos elnézted.

Jamal_Fraser 2009.12.21. 20:57:36

nem, (velem) jófej a lucza. te írtad el.

Noked-Lee 2009.12.21. 21:17:27

nemnem, lucza féreg. biztos elnézted.
süti beállítások módosítása