Noked-Lee 2010.03.01. 00:03

Az elmúlt hét

lusta vagyok, meg minden, de jófejekből (és főleg férgekből) azonban most sem volt hiány, lássuk:

Jófejek:


Ágic: sütött tócsit (vagy prószát? állítólag van különbség a kettő között), és nagylelkűen még le is mondott róla, így hála neki, nem csak vacsorám, de reggelim is volt.

Én:
találtam egy ezrest a zsebemben, remek sült krumplit csináltam magamnak, és vagy ezerszer megnevettettem magam. vitathatatlanul én lennék félév jófeje, ha nem törekednék ennyire kínosan arra, hogy mások is szerepet kapjanak.

Dávid:
esztáj (sajnos most már csak) ex pasijával ittam szerdán, aki újra jófej volt. reménytelen szárnypróbálgatásai (hogy jobb legyen nálam) már magában megmosolyogtatóak voltak, de különben is rendes volt, még a borzadály nadrágját is lecserélte.

Barbi: rendelt nekem pizzát, meg csinált gombapaprikást, és megvette a szokásos színes haszontalan vackait is (teniszlabdás cukorka és pattogós cukorka). ja, és megmasszírozta a hátam is.

Férgek:


Attila:
ugyanis volt csokis muffinja, de nem adott belőle, pusztán azért, mert hogy megittam az ásványvizét. nagy kaland, mondhatom. vagy inkább nagy féregség.

Ófi: én nem vagyok jó pasi? ÉN nem vagyok jó pasi?? ÉN??? nos de, te viszont ófi, féreg vagy.

Szasszer:
1x: a menstruáció előidézte kiállhatatlansági rohamai mindig idegesítőek, de amikor az ember sorsdöntő futball küzdelemnek szemtanúja (III. birodalom - britek), dupla annyira zavaró.
          2x: nem bazmeg, a világért se tudna hazavinni autóval. még a csöves hulladék bodára is van gondja, de ha én hívom, még a telefont is baszik felvenni. fél, hogy beattakolom, és elfifázom előle a munkát. nevetséges. faszkalap? igen. pöcs? igen. féreg? igen.
          3x: a harmadik is ugyanezért. ez megér egy duplaféregséget.

Boda:
1x: ennek az emberi roncsnak ugyanis csak fehérváron van pénze meg kedve mulatni egyet. pécsen még egy 500 forintos estét is inkább rövidre zár kora este.
     2x: mint szőki tettestársa, szintén jár neki egy féreg cím. ja, és a csöves, mr. ötforintomnincsen, az üreszsebű don juan hol tömi a szép kerekded képét? csak nem a mekiben? féreg.
             



 

A bejegyzés trackback címe:

https://jofejfereg.blog.hu/api/trackback/id/tr81798666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása