A napi jófej: Én
tudom, bizonyára sokan morgolódnak mostanság, hogy viszonylag gyakran vagyok én a napi jófej, de hát beszéljenek a tények, a tegnapi nap: kidolgoztam egy tételt az idén záróvizsgázóknak, meghívtam barbit kajálni, ami naggyon drága volt, egy csomót gyalogoltam, hogy nővéremnek megvegyek egy naggyon drága ajándékot, és mindeközben időt tudtam szakítani barátnőmre és legjobb barátomra egyaránt. most mondja valaki, hogy nem voltam hiper-jófej.

A napi féreg: Milito
sokáig nem tudtam eldönteni, kinek is szurkoljak a BL-döntőben. de mire nagy nehezen kimondtam, hogy hajrá bayern, ez a reálos argentin cigány (argány? cigentin?) szutyok vert két gól szegény árja bayoroknak. pfuj.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://jofejfereg.blog.hu/api/trackback/id/tr232026452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása