A napi jófej: Én
áhh igen! végre megszereztem első győzelmemet. a díj jogosságához kétség nem fér, ugyanis nem én mondom ezt, hanem az ősszes főemlős, akivel találkoztam. először is a mókusmajmok, amik folyton a vállamra másztak, a gyűrűsfarkú maki, aki szinte végig a kabátomat fogta, és akkor a lámákról, apellákról, zebráról és dromedárról nem is beszéltünk. 

A napi féreg: Fényes
a mocskos ribanca lemondta a sötétvölgyi banzájt, pedig az igencsak jó lett volna. oké, értem én, igazat is adok neki, de magamnak is megajánlanám a féreg díjat, vele se tehetek kivételt. féreg vagy, te olcsó szajha!

A bejegyzés trackback címe:

https://jofejfereg.blog.hu/api/trackback/id/tr402342879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása