A napi jófej: Én
igen, végre jófej lettem, igazán remek érzés! nem is értem, miért nem tepertek ezért jobban. jómagam azzal érdemeltem ki ezt a megtisztelő címet, hogy barbit egy burekra, és valami ehetetlen kínai kajára is meghívtam.

A napi féreg: Zepter

korábban ugyanis megemlítették, hogy lenne náluk valami meló. nem mondtak semmi konkrétat, de én örültem neki, mint román a zsíroskenyérnek. de persze most kiderült, hogy ez is valami kamu viszonteladós-terjesztős-szervezkedős piramisjátéknak hazudott munka. hát kösz, nem.

A bejegyzés trackback címe:

https://jofejfereg.blog.hu/api/trackback/id/tr742384776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása